Polish (Poland)English (United Kingdom)Ukrainian (UA)
Jesteś tutaj: O instytucie Polityka jakości

Polityka jakości

W celu wzmocnienia swojej pozycji na rynku organizacji naukowo-badawczych, Instytut Gospodarki realizuje politykę jakości, której nadrzędnym celem jest zadowolenie jednostek biznesowych, samorządowych oraz innych instytucji z realizowanych przez Instytut usług.

Naszym podstawowym celem jest dostarczenie klientom kompleksowych i terminowo wykonanych usług doradczych, szkoleniowych, a także ekspertyz oraz badań naukowych.

Politykę jakości realizujemy za pomocą:

  • dostosowania oferty w zakresie doradztwa,
  • szkoleń, ekspertyz oraz badań naukowych do aktualnej sytuacji na rynku,
  • monitoringu oczekiwań naszych klientów w okresie przygotowania oferty,
  • zatrudnienia personelu o niezbędnych wysokich kwalifikacjach,
  • podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników poprzez udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz zrozumienie przez nich ważności stosowania polityki jakości dla wizerunku Instytutu,
  • korzystania tylko ze sprawdzonych poddostawców dostarczających usługi i towary o wymaganej jakości.

Gwarancją realizacji zamierzeń jakościowych jest zaangażowanie w realizację Polityki Jakości Zarządu Instytutu Gospodarki, który zobowiązuje wszystkich pracowników Instytutu do jej stosowania.

Szybki kontakt

  • Adres:
    Instytut Gospodarki
    ul. mjr H. Sucharskiego 2, pokój 248,
    35-225 Rzeszów
  • Tel. +48 17 866 12 02
  • Fax: +48 17 866 12 22
Jesteś tutaj: O instytucie Polityka jakości