Jako jednostka badawcza specjalizujemy się zarówno, w badaniach wewnętrznych przedsiębiorstw, jak i otoczenia w którym funkcjonują. Nieustannie doskonalone metody i narzędzia badawcze, pozwalają nam rzetelnie i sprawnie realizować procesy badawcze. To co wyróżnia nas od konkurencji, to przede wszystkim doświadczenie zarówno praktyczne, jak i teoretyczne, zasoby kadrowe specjalistów oraz nowoczesne zaplecze techniczne.
Badania rynku
Realizowane badania pozwalają określić:
- stan koniunktury w poszczególnych sektorach gospodarki,
- pozycję rynkową firmy,
- potencjał i strukturę rynku przy wprowadzaniu nowych produktów,
- znajomość marki wśród grup docelowych,
- satysfakcję i lojalność klientów,
- wizerunek firmy,
- inne w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.
Badania wewnętrzne firmy
Realizowane badania pozwalają określić:
- sytuację ekonomiczną i finansową,
- potrzeby szkoleniowe pracowników (niezbędne przy wnioskach z funduszy strukturalnych),
- efektywność działań promocyjnych ,
- komunikację wewnętrzną ,
- kompetencje pracowników,
- satysfakcję pracowników,
- inne w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.