Polish (Poland)English (United Kingdom)Ukrainian (UA)
Jesteś tutaj: Oferta Dla samorzadów Badania społeczne

Dla samorządów - Badania społeczne

Badania rynku i opinii publicznej pozwalają lepiej zrozumieć oczekiwania społeczne i tym samym stanowią niezbędne narzędzie dla zarządzających sektorem publicznym do podejmowania decyzji o alokacji środków publicznych oraz dystrybucji usług sektora publicznego. Niezwykle ważna jest wiedza, na temat tego co myśli społeczeństwo oraz w jaki sposób reaguje na najważniejsze wydarzenia. To właśnie badania społeczne pozwalają zaplanować skuteczne kampanie stymulujące i promujące pozytywne zmiany społeczne. Nasza propozycja obejmuje badania społeczności lokalnych oraz badania orientacji społeczno-politycznych.

Badania społeczności lokalnych dotyczą m.in.:

  • oczekiwań i potrzeb mieszkańców na użytek konstrukcji budżetu,
  • postaw mieszkańców w sprawach konfliktowych i kontrowersyjnych,
  • opinii mieszkańców w związku z realizacją określonych programów lokalnych,
  • jakości życia mieszkańców,
  • zatrudnienia i bezrobocia na obszarach wiejskich i w rolnictwie,
  • lokalnych rynków pracy i regionalnej polityki zatrudnienia,
  • systemu edukacji i potrzeb rynku pracy.

Badania postaw i orientacji społeczno-politycznych to m.in.:

  • badanie odbioru środków masowego przekazu,
  • monitorowanie skuteczności kampanii społecznych i politycznych,
  • sondaże przedwyborcze,
  • analizy trendów zmian opinii i postaw politycznych,
  • segmentacja grup wyborców,
  • postawy i preferencje polityczne,
  • badania wizerunków polityków i osób publicznych.

Szybki kontakt

  • Adres:
    Instytut Gospodarki
    ul. mjr H. Sucharskiego 2, pokój 248,
    35-225 Rzeszów
  • Tel. +48 17 866 12 02
  • Fax: +48 17 866 12 22
Jesteś tutaj: Oferta Dla samorzadów Badania społeczne